5 Eylül 2009 Cumartesi

Bugün Benim Doğum Günüm...

Eskiden doğum günü pastası kesmek,mum üflemek, HAPPY BIRTHDAY TO YOU diye kutlama yapmaktı doğum gününün anlamı.Ya da alınan sürpriz hediyelerden ibaretti. Ben sadece bu gün değil son 8 aydır yaşadığım her an, okuduğum her satır, konuştuğum her kelimede yeniden doğdum. Anka kuşu gibi küllerinden kendini yeniden yaratma değil,varolduğunu keşfetmek, hep varolunana ulaşmak.. Okuduğum kitap ''Tanrı'nın Doğum Günü ''Ben bu kitabı doğum gününde kendisine verdim, hayatımın mihenk taşlarından biri kabul ettiğim bu kişiye iyi ki doğdun, iyi ki varsın diyeceğim o gün , sadece tek gün değil. Ben her gün yeniden doğuyorum, yeniden uyanıyorum. İçimdeki Tanrı her yeni günde yeniden doğuyor. Aynı sevinç, aynı heyecan ve hayata merhaba demenin coşkusu ile..Tanrısallaşmak... Bunu ancak bazı bilgiyi alan kişiler anlayabilir, Tanrısallaşıyoruz, güzelleşiyoruz, sevgi doluyoruz. Tanrı'nın Doğum Günü Kutlu olsun. İyi ki varız, iyi ki var olacağız. İyi ki varsın ABLA..Sen sadece 1gün değil, her gün yeniden doğuyor ve her gün daha çok arınıyor ve her gün daha da güzelleşiyorsun. Işığından aydınlanmak bana her zaman nasip olur ve ben de bir gün o ışığa sahip olurum inşallah. Sevgiyle kal..

Hiç yorum yok: